Tällä kurssilla on seuraavanlainen sisältö, ja sen tavoitteena on, käydä läpi eri ohjelmointi kieliä, sekä peli moottoreita. Näiden lisäksi tähän kuuluvat myös, tietokantojen käsittely, sekä käytänön ohjelmisto projekti.
- Ohjelmointi2, Petteri Pyykkönen
- Ohjelmiston suunnittelu ja mallinnus, Petteri Pyykkönen
- Ohjelmiston prototyypin toteutus, Petteri Pyykkönen
- Ohjelmiston dokumentointi ja testaus, Petteri Pyykkönen
- Ohjelmistoprojekti, Petteri Pyykkönen
- Tietokanta, Petteri Pyykkönen
Tältä alueelta työn alla ovat toistaiseksi vasta, ohjelmointi2, jossa olemme käyneet ohjelmointi kieliä, sekä pelimoottoreita läpi, mukaanlukien 3D mallinnuksen ja grafiikan perusteita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti