Ohjelmiston prototyypin toteuttaminen


Tällä kurssilla on seuraavanlainen sisältö, ja sen tavoitteena on, käydä läpi eri ohjelmointi kieliä, sekä peli moottoreita. Näiden lisäksi tähän kuuluvat myös, tietokantojen käsittely, sekä käytänön ohjelmisto projekti.

  • Ohjelmointi2, Petteri Pyykkönen
  • Ohjelmiston suunnittelu ja mallinnus, Petteri Pyykkönen
  • Ohjelmiston prototyypin toteutus, Petteri Pyykkönen
  • Ohjelmiston dokumentointi ja testaus, Petteri Pyykkönen
  • Ohjelmistoprojekti, Petteri Pyykkönen
  • Tietokanta, Petteri Pyykkönen

Tältä alueelta työn alla ovat toistaiseksi vasta, ohjelmointi2, jossa olemme käyneet ohjelmointi kieliä, sekä pelimoottoreita läpi, mukaanlukien 3D mallinnuksen ja grafiikan perusteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti