Jos asiakas ei valita onko se hyvä merkki?
Tämä on kysymys johon ei ole suoraa tai yksiselitteistä vastausta, sillä asiakas voi olla sitä mieltä että on saanut odottamaansa palvelua tai sitten huonoa palvelua koska kaikki ihmiset eivät jaksa, halua tai kokevat sen epämukavaksi antaa palautetta jos valittaa tarvitsisi. (etenkin hyvin yleistä meidän suomalaisten keskuudessa).Etsitkö yleensä halvinta mahdollista, vai korostatko tuotteen laatua/ tyylikästä asiakaspalvelua?
Tämä riippuu ihan siitä mitä olen etsimässä (kyseisen tuoteryhmän hinta ero huonommasta parempaan). Jos tuote on jotain mitä tarvitseen kokoajan niin haluan siihen myös laadussa panostaa mutta jos etsin jotain vähemmän tärkeää ostan mahdollisimman halvan. Tässä asiakaspalvelu astuu kuvioon nimittäin asiakaspalvelijan täytyy osata antaa minulle oikeita suosituksia tuotteiden välille.
Miten asiakasryhmiä voidaan mielestäsi jaotella?
ikäluokka, ammatti, yritykset,
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti