keskiviikko 14. syyskuuta 2016
Asiakassuhteiden ylläpito ja jälkimarkkinointi 14.9
Samantyyppisten tuotteiden mainostus: Mainostus perustuu asiakkaan aikaisemmin ostamaan tuotteeseen ja sillä pyritään saamaan asiakkaan huomio ostamaan vastaavia tuotteita tai vaikka tarvikkeita tuotteelle (oheis laitteet).
Uusintakaupat: Kuvaa tilannetta että asiakas asioi toistuvasti saman liikkeen asiakkaana ja ostaa usein samasta liikkeestä uudestaan.
Kohdennettu mainonta: (Verkko mainontaa) Verkossa tapahtuvaa mainontaa asiakasryhmälle joka ostaa saman tyyppisiä tuotteita.
Lisämyynti: Minkä tahansa liikkeen palvelun, tai tuotteen myynti oston ohessa tai pian sen jälkeen.
Alennukset ja kanta-asiakas ohjelmat: Useimmilla liikkeillä/ ketjuilla on jonkinlaisia kanta-asiakasohjelmia usein liikkeessä asioiville.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti